/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java Virtuel Machine
Fra : Tabbert2003
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 10-09-03 19:03

Når jeg går på internetsider, kommer der ofte en besked om, at hvis siden skal vises rigtigt, skal jeg hente Java Virtuel Machine.
Jeg har søgt og søgt og kan ikke finde den, så hvor i helgoland finder man en sådan fætter.....?????

Tabbert2003

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 10-09-03 20:24

Prøv her
http://java.sun.com/getjava/
Med venlig hilsen
per0702

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-09-03 23:19

Hej Tabbert,

øh... umiddelbart gætter jeg på du bruger XP... idet det for det meste er der JVM mangler... hvis Sun's JVM giver lidt problemer ka' du downloade Microsofts egen JVM (build 3810) her, som sku' være den nyeste... -->
http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavWU_8073687b82d41db93f4c2a04af2b34d.exe
(hvis linket sku' være "knækket" ka' du kopier hele smørren fra http og til slutningen med .exe op i browsernen, hvis linket er helt sku' du ku' downloade den ved at højreklikke og vælge "gem som")...

hvis linket ikke vil funke ka' du også prøve her (build 3805)... -->
http://java-virtual-machine.net/download.html
har desværre et popup vindue...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : babee

Dato : 18-09-03 20:20

hejsa du kan hente jave på www.grineflip.dk under downloads jeg er sikker på den virker da jeg selv har hentet den p.s. det er faktisk en ret god siden den grineflip hilsen babee

Kommentar
Fra : momse43

Dato : 20-09-03 14:04

hejsa jeg vil lige sige tak til per0702 jeg havde smidt midt java ud hvordan ved jeg ikke, men nu har jeg fået det igen ved at følge dit råd
tak skal du have
hilsen momse 43

Kommentar
Fra : momse43

Dato : 20-09-03 14:04

hejsa jeg vil lige sige tak til per0702 jeg havde smidt midt java ud hvordan ved jeg ikke, men nu har jeg fået det igen ved at følge dit råd
tak skal du have
hilsen momse 43

Kommentar
Fra : momse43

Dato : 20-09-03 14:04

hejsa jeg vil lige sige tak til per0702 jeg havde smidt midt java ud hvordan ved jeg ikke, men nu har jeg fået det igen ved at følge dit råd
tak skal du have
hilsen momse 43

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 20-09-03 16:30

God fornøjelse
Per0702