/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tastatur fejl?
Fra : alimak
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 10-09-03 18:34

Jeg har problemer med og skrive tegnene "r f v". Andre dager er det problemer med "e d c".Det er et problem der kommer og går. Jeg kører med Xp pro. Jeg har en bærbar computer, og når jeg kopler på et eksternt tastatur er alt ok med begge tastaturer.
Håper nogen har nogle ideer.
Hilsen Alimak

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 10-09-03 18:43

Havde samme fejl på en IBM Thinkpad. Det hjalp at afmontere tastatur og genindsætte det. Sikkert stikkene der trængte til at blive motioneret.

Du skrev ikke hvilket fabrikat, men hvis du kan afmontere tastaturet og genmontere det uden brug af værktøj, så er det et forsøg værd.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 10-09-03 18:44

Prøv at se om du har fået virus: http://www.f-secure.com/v-descs/badtrs_b.shtml
Badtrans

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-09-03 04:12

Det er ikke stikkene til tastaturet, det er sjekket. Jeg har kørt mit virus program (AGV6,0) og den kan ikke finde nogen virus.Men dette er gratis program så jeg ved ikke om det er så godt som de man betaler for.

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 200 point
Dato : 13-09-03 08:04

Har du ikke prøvet det jeg foreslog, for det er en worm du skal lede efter!

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 03-07-04 18:53

Tak for svaret lengberg. Har ikke fået fikset problemet, men en skal have pointene.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 03-07-04 18:56

Takker mange gange, og go´weekend