/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Media Player og filmklip
Fra : Kristian69
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 10-09-03 12:57

Hejsa - jeg forsøger at gemme diverse filmklip som ses i Media Player (Windows XP), men jeg kan kun gemme dem som websted. Hvordan gemmer jeg selve klippene som filer, så jeg kan se dem uden at gå online og måske gemme dem på cd-rom ???? Dybt suk...

Kristian

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 13:02

Stå på det, som du vil gemme, højreklik "gem destination som" - så skulle den gerne være der

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 10-09-03 13:16

Ja, så bliver det gemt som et websted. Men det skal gemmes som en fil der kan ses igen og igen eller brændes...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 14:20

Nej - hvis den gemmes som et websted, er det fordi det pågældende link ikke har direkte forbindelse til downloadfilen (filmen, eller hvad det nu er). Det betyder, at du først må klikke på filen (venstre knap) for at komme ind på den "rigtige" side, hvor det direkte link ligger. Når du først er "inde i bunden" (hvis du kan følge det), så vil det være filen, der gemmes.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 10-09-03 18:12

Jeg kan godt se hvad du mener, men kan ikke få det til at virke. Adressen er: http://www.ironmaiden.com/video_gallery.php?section=2&subsection=4&article_type=GA&article_id=803 - det er derfra jeg vil gemme videoklippene....
Lykkes det for dig ? Hvis ja: hvordan gør du ?

K.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-03 18:31

Jeg klikker på den fil (show), som jeg vil have fat i. Så vælger jeg at hente den bedste opløsning, så jeg højreklikker på "High Res" og vælger "Gem destination som". Herefter vælger du placeringen. Hvis du har fat i de rigtige filer, hedder de IID00000911.wmv , IID00001072.wmv osv.

Virker fint nok (hvis de ellers skal skrige sådan )

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 10-09-03 18:32

Hej igen - fandt ud af det ! Tak for hjælpen !! Nu virker det bare...
Up the irons

PS: Husk, at de spiller i København d. 12. november 2003

Kristian

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 10-09-03 18:34

Tak for svaret erling_l. Og husk: Bruce Dickinson skriger ikke - det er sang af højeste kvalitet !!

Up the irons....

Mange hilsner,

Kristian
www.trauma-magazine.com