/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KØB NOGET HURTIGERE BÅNDBREDDE ELLER EN ~
Fra : solgaard
Vist : 418 gange
30 point
Dato : 05-09-03 17:40

Ved ikke med jer andre men det kører ekstremt langsomt hos mig.! det tager omkring 4-5 minutter fra jeg trykker på send indlæg til det bliver uploadet.

det gider jeg virkelig ikke at vente på.!

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 40 point
Dato : 05-09-03 18:23

Man kan undre sig meget over "kandu" Der står ovte der er melle 2-300 online og... der sker jo ikke en skid, og den er ekstrem langsom, kommer der 10 spm. om dagen???? Det er da dødens pølse

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-09-03 18:59

har også tit undret mig over de mange online kontra svar og spørgsmål..!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-09-03 19:08

LOL
prøv at åbne flere tråde på een gang og du vil se forskellige "bruger online"

så den tæller er vist kun vejl.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-09-03 21:06

Jeg har da 2-3 tråde åbne ad gangen - og roder ganske vist lidt en gang i mellem.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-09-03 21:26

Tjahhhh! Der står godt nok 282 lige nu, men alle behøves jo ikke være med på "spørge/svar runden" af kandu, der er jo flere "afdelinger". Der er Kurser og de hersens chat forum under kategorierne, så ikke alle behøves sidder på spring herinde for at være med på de seneste 25.

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 06-09-03 00:57

Ja. Den virker godt nok lidt træg indimellem.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 07-09-03 12:08

Tak for svaret lillemig.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-09-03 13:16

Øh... Jeg havde ikke set der var points på smp. og så står der 30 points, men jeg har fået for? Det må være lidt ekstra for mit "nydanske" sprog

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-09-03 13:17

Igen et kiks - jeg har fået 40 points!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-09-03 15:27

hvis man svarer inden for en time giver kandu 10 ekstra point.. derfor har du fået 40..

Solgaard

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-09-03 23:55

solgaard>
Den kendte jeg ikke, men bortset fra det så burde spm. om "kandu" ikke være om points. Jeg skrev bare fordi det irriterer mig det er så ringe her, de kan da ikke mene det seriøs, når ikke der gøres noget ved problemet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-09-03 20:11

Ja det er jævnt surt show, og til tider ender det i noget 'timeout' , og så er indlægget ikke kommet med.
jeg kopiere altid mit inlæg Ctrl+a , Ctrl+c . så er jeg da fri for at skrive det 2 gange når jeg bagefter indsætter det igen
med Ctrl+v . jeg tror nu at hastigheden er ok, og at det er databasen der er langsom.