/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Effekter i Adobe Premier
Fra : crha
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 02-09-03 15:37

Hejsa, da jeg ikke lige ved hvor jeg skal stille dette spørgsmål, gør jeg det her :)

Jeg sidder og eksperimenterer med Adobe Premier og kunne godt tænke mig at vide hvordan man laver nogle fede effekter (jeg ved godt at "fede effekter" er en difinationssag, men håber i ved hvad jeg mener). Jeg har fundet en boks der hedder 'Effects' eller sådan noget, men aner ikke hvordan jeg bruger dem.
Jeg har et billede per frame og kunne godt tænke mig at lave en effekt der kører hen over nogen af dem.

Håber i forstår mig, og kan hjælpe ;)

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 02-09-03 16:10
Kommentar
Fra : crha

Dato : 02-09-03 16:52

Linket virker desværre ikke hos mig på nuværende tidspunkt :'(

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 02-09-03 17:33

næ det kan jeg godt se nu det gør den heller ikke her men jeg fandt den www.google.dk
jeg skriv bare adobe premier effekter og så søg
H TOM

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 01:31

Jeg har i lang tid selv arbejdet med adobe premiere som er et fremragende program til at redigere sine egne filmoptagelser.

Og ja, der findes virkelig mange gode/sjove effekter man kan lave i adobe. Problemet er blot, at jeg kunne skrive en hel 7-8 sider til dig hvordan man gør, og selv da forstår du det måske ikke.

Fotvivl dog ikke, brug help-funktionen der kan du få rigtig mange oplysninger, eller køb en bog om adobe premiere, så vil du få betydelig mere ud af programmet. Pengene er givet virkeligt godt ud.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : crha

Dato : 12-10-03 17:14

Jeg fandt ud af, at gøre det på en simpel måde :P Så nu kan jeg da finde en smule ud af det ^^