/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
kyst fluer
Fra : tom34
Vist : 842 gange
20 point
Dato : 02-09-03 15:18

Er der ikke et par flinke fyrer der vil hoste på med nogle rigtige gode fluer mønster til kyste. Det må godt være til denne her årstid
på forhånd TAK og Hilsen Tom

Kommentar
Fra : roelmer

Dato : 04-09-03 22:34

Tja en pink glimmerreje er jo ALTID god....

Accepteret svar
Fra : botage

Modtaget 20 point
Dato : 05-09-03 11:38

hej Tom.
der er jo mange at vælge imellem, http://www.fynfisker.dk/Fluemoenstre.htm her er nogle der virker, ellers kan en af Berkleys hvide jigs anbefales, det er ikke en flue, men den er blød og dufter og den mindste model kan godt kastes med en fluestang.
knæk og bræk.
Bo

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 07-09-03 16:42

Tak for svaret botage.

Kommentar
Fra : lkromand

Dato : 27-10-03 23:47

jeg er ikke i stand til at vade længere,nogle siger det er det lange ophold i iskoldt vand der har skylden,jeg har fået gigt i rygsøjlen.Men jeg læser stadig alt og holder stadig Sportsfiskeren-- har grej der aldrig bliver brugt-- mange af de gode fiskebøger på dansk og norsk.
knæk og bræk Lkromand