/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nogen der har prøvet dette?
Fra : evil_jew
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 01-09-03 11:49

Måske ikke det rigtige sted jeg spørger, men prøver alligevel da jeg ikke ved hvor det skal placeres.

Nogen der har prøvet eller kender noget til http://www.thedownloadplace.com/ ??

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-09-03 11:55

Nej jeg kender ikke den side du spørger om......men det lyder da lidt utroligt hvis man igennem den skulle kunne dl film der stadig går i biografen osv........Det kan da ikke være helt lovligt..??
Lyder for godt til at være sandt.......Hvis du vælger at prøve den, så fortæl lige hvor seriøs den er.......

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 01-09-03 11:59

Jeg har nemlig prøvet at finde noget omkring siden på nettet, men uden held. Vil bare være træt af at smide 30$ ud på noget fusk.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 01-09-03 12:08

Der står noget med at man får gratis medlemskab i et begrænset tidsrum, man får så længere tid gratis medlemskab, hvis man betaler. Så det koster altså penge.

Men jeg tro ikke på de sider, som siger at man kan downloade gratis. Hvis du aligevel betaler 30$ så kan du jo købe film for pengene i supermarkedet, det skulle række til nogle film, "bare mit råd".

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 01-09-03 12:25

30$ er jo så kun knap 200 dkr. så det er jo kun en film man kan købe for det.
Ved godt det koster penge, men var mere int. i at vide om det er fusk, eller om det rent faktisk virker.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-03 12:45

Det lyder som noget i stil med Kazaa. Læs mere her:
http://www.invoid.net/forum/showthread.php?p=69500#post69500

Godkendelse af svar
Fra : evil_jew

Dato : 01-09-03 12:52

Tak for svaret Rellom.