/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Post forsvinder
Fra : fulla
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 31-08-03 10:57

Jeg har i den sidste uge været ude for, at outlook express viser, at der modtages ny meddelelse. Når den er færdig med at søge, er der ingenting. Jeg ved, min datter har sendt 2-3 mails til mig, men jeg har ikke modtaget dem. Kan der være virus i den computer hun sender fra, så TDC evt. sletter dem??

Accepteret svar
Fra : Bofh

Modtaget 60 point
Dato : 31-08-03 11:34

Jeg vil tro at det er virus, men det kan også være en af jeres computere der sletter dine mails.

/Bofh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-08-03 12:16

Måske er den overfyldt.
Gå via din browser til din mail:
http://www.mail.dk/ (det er TDC)
Skriv så din mail adresse og dit password
Nu bør du kunne se hvad der står der inde.
Prøv også at sende en mail til dig selv.
Emesen.

Kommentar
Fra : fulla

Dato : 31-08-03 13:08

Jeg har ingen problemer med at sende til mig selv - og har heller ikke haft problemer med at sende/modtage fra andre. Det er altså kun dem fra min datter, som bruger en lånt computer, da hun pt. er indlagt på hospital.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-08-03 13:24

Hvis det er et HS hospital kan det være lidt firewall/viruskontrol der bremser.
Men da det nok er alm. mails burde der ikke være noget problem.
Prøv at lade din datter sende via en browser, for der plejer ikke være problemer.
Har hun en TDC mail-adresse kan hun bruge denne adgang:
http://www.mail.dk/ (det er TDC)
Emesen.

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 01-09-03 01:28

Til suplement af ovenstående.
Jeg har lige været udsat for det samme i web mail (TDC) har åbnet,læst og lukket ned.
Da jeg åbnede min indbakke igen var de væk, det er første gang det er sket og nu gætter jeg.
Lav en lokal mappe (det vil jeg prøve) Jeg kalder den læst post og flyt dertil inden du lukker ned, ? hvis altså problemet er det samme. ? Lad os se om det virker ?

Godkendelse af svar
Fra : fulla

Dato : 12-09-03 12:08

Tak for svaret Bofh. Min datter har nu oprettet en hotmail-adresse, og nu kan vi skrive sammen igen.