/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejl i win 98me
Fra : sirgay
Vist : 258 gange
80 point
Dato : 31-08-03 00:29

jeg får windows beskyttelsesfejl blå skærm,når jeg så genstarter den fejlsikkert tilstand har geninstallert med sammen fejl blå skærm, hvad kan jeg gøre jeg vil jo ikke midste mine programmer mm. mvh Sirgay

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-08-03 00:42

Indstaller win 98se oven på den gamle win 98se.
Den bibeholder alle dine filer og programmer.
Emesen.

Kommentar
Fra : sirgay

Dato : 31-08-03 10:51

jeg har kun win 98 me,der er stadig fejl efter jeg har installert win 98 me oveni,er det virus hvordan fjerner man den så i fejlsikkert tilstand hvor kun diskette drevet virker
Hjælp please Mvh sirgay

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-03 06:47

Hvad er win98 me? Du har enten win98 eller winME! Og hvis du lige kunne give den fulde fejlmelding, når du får blå skærm, så kunne det være man kunne hjælpe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-09-03 07:11

Måsk>
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;315854
kan du finde noget her.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-09-03 07:22
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:28

har du ikke en error/fejl code

Kommentar
Fra : bog

Dato : 24-12-03 16:26

Jeg har selv haft denne fejl.
Som blev kom ud af med nogle irq problemer.

jeg mener der ikke er andet end at formatere hardisken og lægge win98se ind i gen.

hvis har flere hardiske eller mulighed for at køre det over på en anden computer så gør det.
hvis du er heldig kan du også dele dned hardisk op i to.

Eller brug et recovery program.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-12-03 17:32

se her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q149/9/62.asp&NoWebContent=1
en af grunden er:
If the computer's motherboard is not working properly.
altså kunne det være,dit bundkort der er noget galt med,men osse ram,kunne du teste den hvis du har mere end en ram blok at tage den "en på en" ud,så du kan se om det er det.
måske kunne du osse sætte et andet harddisk-kabel i,start i fejlsikker tilstand...
prøv osse at starte i fejlsikker tilstand ,med så lidt hardware som muligt....altså skille den ad,men vent æidt med det....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-12-03 17:35

du skal kopier hele linket ind i søge boksen,da linket er f o r l a n g . . . . . .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 17:36

xou,prøv og højreklikke på det link når du har lavet søgningen før du går ind på det,kopier genvej,

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 17:39

jeg mener du laver søgningen så kommer der en masse resultater højreklik på det link du vil bruge og kopier genvej uden at gå ind på det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 17:48

selvfølig kan du gå ind på linket,men når du har været inde og læse hvad det handler om så klik tilbage og så højreklik kopier genvej

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-12-03 17:50

ok,det var nok søgning på søgning,men her er det så kortere:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;149962

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 17:53

ja,man får søge strengen med når man kopierer i adressebaren eller i oversigt.

Kommentar
Fra : sirgay

Dato : 25-12-03 14:55

jeg har ingen andre fejl end blå skærm,ingen andre fejl koder,jeg havde fejlen den 31-08-03 med kan ikke huske hvordan den blev løst