/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
pia kjærsgaard toilet artikler
Fra : polpot
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 28-08-03 13:01

Hej alle
Er der nogen der kender et sted, hvor man kan købe pia kjærsgaard toilet artikler, såsom toiletbræt, tissemåtte, og papir og lign.
mvh polpot

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-08-03 13:21

Nej, men jeg vil foreslå, at der bliver produceret nogle "polpotartikler" af tilsvarende karakter...

Du er da noget af det mest latterlige jeg har mødt på nettet - ses også tydeligt i svar og bem. til dig i øvrigt.

IDIOT

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 28-08-03 13:27

Det kunne da være godt med nogle pia kjærsgård toilet ting. Så kan man skide og sperme og pisse på hende hver dag.
Og en dart skive ville være godt så man kunne nakke hendes lede ondskabsfulde og grimme mindre intellektuelle afskyelige fjæs.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-08-03 13:35

>>polpot og themilton

Find et foto kamara, vend det omvendt og klips. Print det ud. Det som kommer ud af det, brug det istedet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-08-03 13:41

>>Polpot & Milton

tsk tsk tsk

>Ram Hørt!

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 28-08-03 14:23

hun er da ikke en kvinde der fortjener respekt.
At hun er inden for politik er en skam, og helt malplaceret. Hun burde holde sig til hjæmmehjælper branchen.
Ellers burde hun læse noget mere information, og ikke Ekstra Bladet som hun sikkert læser grundigt hver dag.
Det eneste hun laver er at sprede angst og ondskab.
alt hvad hun siger og lukker ud er totalt selvmodsigende.
Hun vil værne om den danske kultur og samtidigt er hun med til at skære ned på støtten til det.
Og alt hvad hun siger er da for grinagtigt, hvis man har bare lidt forstand på politik.
Ellers må jeg forslå at i også begynder at læse en rigtig avis som infomation.. Istedetfor en jumbobog som BT og Ekstra bladet.
Det er såkaldte aviser for dem der bevæger læberne mens de ser på billeder.

Pia kjærsgård.
Pak sammen og find dig et job hvor du kan følge med på det intellektuelle plan.
3 af hendes partifæller er iøvrigt også dømt for racisme. Hvad siger det om deres parti?
De er bare en flok racister hele bundtet. de kunne lige så godt stå og heile når de mødes.

Og de er helt sikkert bange og angste hele bundtet.
Angst essen sehler auf.
Hun levet udelukkende af andre kujoner der dårligt tør gå ned på gaden.
Hvor er det dog patetisk.

Tænk hvis alle udlændinge tog hjem. Danmark ville ligne Grønland.
ALT er stort set ejet af udlændinge her i landet.
Strøget ville stort set være tomt.
folk er bange for en flok teenagere der går med kniv. Det drejer sig om en meget lille kerne, alle går og frygter.
Deraf udspringer Dansk Antifolkeparti.

Desuden er udlændinge en indtægtskilde for Danmark og ikke en udgift som mange folk går og tror.

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 28-08-03 18:30

hjemmehjælp even.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 29-08-03 09:08

til ram2.
det er da skægt at du bare elsker den lille underlødige hjemmehjælper så meget.....hahahahah
vi griner af dig.
polpot

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 13-09-03 01:00

Øh.................. hvad har svarene med toiletpapir at gøre ?

Jeg vil nu alligevel reflektere lidt over Miltons indlæg.

Jeg er dybest set enig i, at det er en mindretallet af udlændinge, som bliver frygtet (om det ligefrem er en lille kerne, ved ingen vel ??). Jeg synes bare din fremstilling er ret enkel - og for simpel... Problemet omkring det mindretal og deres vold er, at man på venstrefløjen har haft en panisk berøringsangst for indvandrere /flygtninge. Så snart nogen har kritiseret deres væremåde, har man hurtigt råbt "racist", og da folk ikke vil udstilles som sådan, kvæler det al debat. (Tænk på, at alle har accepteret at en københavner er overfladisk, at en jyde er træg, at svenskere er fordrukne - men har en indvandre stukket en person ned, bliver man nærmest kaldt racist, hvis man tillader sig at sige, at det er for ringe.

Derfor har din "lille kerne" fået frit spil og dermed kunnet slå igennem på vold (uden indgriben). Da folk ikke kan vide, hvem der er voldsmændene, kommer der en generel skepsis for udlændingene - og dansk folkeparti trives godt.

Det er jo egentlig ironisk, at det reelt er venstrefløjen (som jo eller typisk holder sig hellig omkring racisme), som har frempreovokeret og øget fremmedhadet - ganske enkelt ved at sidde på den flade og undgå enhver forkonfrontation.

Så tillykke med hjemmekhjælperen - I ligger, som I har redt.

Mvh Erling

PS: Jeg er ikke mod indvandrere, men at de skulle være indtægt for Danmark - den køber jeg ikke. Bevis budskabet

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 28-10-03 13:19

Polpot og andre...der er såmænd udgivet en hel bog, der vil interessere jer. Geoffrey Cain "Ondskabens Ikon", hedder den. Heri påvises, hvordan medier, avistegnere og andre i årevis har behandlet en politiker værre end det værste skidt. Forfatteren dokumenterer med en lang række sammenligninger, at man skal helt tilbage til Nazityskland for at finde eksempler på, at en partileder er blevet behandlett så svinsk. Toiletter, ok ja. Opkastning, ja. I finder det hele i den lille rare bog, som I kan hygge jer med. Forfatterens budskab er dog et andet, end I tror, han er nemlig tilhænger af fri debat, af et åbent folkestyre, hvor man argumenterer med meninger, synspunkter og prøver at vinde debatten med rationelle vinkler frem for med ondskab og had. Har du, polpot, nogen meninger, som du er i stand til at formulere? Ellers var det måske bedre at blive nede i din potte.
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 29-10-03 07:54

oldbosten.
magen til tom fuldemands snak, skal man fandma lede længe efter......
jaaaaaaa jeg synes også det er synd for vores alle sammens lille hjemmehjælper, hun behandler jo selv alle ens.
Du skulle prøve at skrive når du er ædru, fordi dit forrige indlæg tyder da ikke på at du ernære dig ved hjælp af en længeregående uddannelse.......din lummergøj.
må jeg byde på lidt portvin
polpot

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 27-09-04 23:34

polpot
hvad er det egentlig for en uddannelse du har?? Eller er den måske så videregående at du ikke er færdiguddannet endnu?
Tror du du er et bedre og klogere menneske end dem som ikke har en videregående uddannelse.
Hvor har du i det hele taget så travlt med, i dine indlæg, at gøre opmærksom på din egen uddannelse og andres mangel på samme.
Jeg er sikker på at mange brugere på kandu vil give mig ret i at din videregående uddannelse ikke har gavnet din personlighed.
Er du selv klar over hvor arrogant og nedladende du fremstår såvel i dine useriøse indlæg, som dette spørgsmål, som i dine forsøg på at virke bedrevidende i dine indlæg i visse andre debatter?
Kunne du ikke prøve at argumentere sagligt istedet for at konstant forsøge at nedgøre andre. Af en person at være som har så høje tanker om sin egen intelligens er du dog usandsynligt usympatisk i dine holdninger.

God bedring.
Steenk1