/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Logud problemer
Fra : fridaflip
Vist : 282 gange
20 point
Dato : 28-08-03 01:55

Er der en mening/hensigt med brug af kodeord her på Kandu?
Jeg har siden min første logind dato, aldrig endnu skulle bruge mit kodeord for at deltage herinde, da jeg ikke kan logud...

Er der andre der har oplevet og undres over dette fænomen???

Mvh Fridaflip

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-08-03 02:13

Hvis du fjerner dine cookies, skal du logge ind igen. Hvis du lader dem sidde, behøver du ikke logge ind, for så husker den side, du vil logge dig ind på, dig. Hvis du går ind i kontrolpanelet og dobbeltklikker på internetindstillinger, er der på midten et afsnit der hedder midlertidige internetfile. Der går du hen og trykker slet cookies, så skal du logge dig på igen næste gang, du skal på Kandu. Det er forøvrigt en god idé at tømme den engang imellem da der ellers ligger enorme mængder "fyldstof" og flyder.
Hilsen
Jette

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 28-08-03 08:26

Du skal logge ud, logge ind igen og fjerne fluebenet på loginsiden. Hvis fluebenet ikke fjernes på loginsiden vil dit kodeord blive husket til næste gang du logger ind.

Jeg har bemærket, når jeg går på kandu.dk via et link i min mail, kan jeg heller ikke logge ud igen. Jeg må lukke kandu.dk, samt alle åbne vinduer til jeg kun har mit skrivebord på skærmen. Nu kan jeg åbne min browser og gå ind på kandu.dk, hvorefter det bliver muligt at logge ud.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-08-03 11:34

Hvorfor logger man overhovedet ud. Er det ikke nemmere at man bare ryger ind på siden, når man trykker på et link?? De få gange, jeg har skullet logge på, har været når jeg har tømt cookierne.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 28-08-03 13:31

Tak for svaret Molokyle.
Pointene går til dig, da dit svar var det mest fyldestgørende.

Til Jette: Du har helt ret i, at det er nemmere bare at ryge direkte til siden.
Mit spørgsmål blev egentlig kun stillet, fordi jeg fandt det underligt og fordi jeg blev arrig over ikke at kunne løse problemet selv...

Mvh Fridaflip...