/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Update
Fra : ole_thorsen
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 26-08-03 11:10

Hej !
I går kørte jeg en Windows Update på min XP PRO og hentede 37 MB, som efterfølgende blev installeret uden problemer
Da jeg så i dag skulle afinstallere et program (Kontrolpanel -> Tilføj/fjern program) ser jeg til min overraskelse, at der nederst på listen efter en liste over installerede updates optræder følgende 4 linier:

(Gul trekant m. udråbstegn) Windows XP Hotfix-pakke [se Q329048 for at få flere opl.]

Er der nogen, der ved, hvad det betyder ?
Gule advarselstrekanter plejer jo ikke at varsle noget godt !

ole_thorsen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 11:19

Prøv at gendindstallere den>
Q329048

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;329048

Nede på siden.
Manse9933

Kommentar
Fra : kenneth24

Dato : 26-08-03 13:10

http://search.microsoft.com/search/results.aspx?st=b&qu=Q329048&view=en-us

Her kan du læse hvad der er galt, men jeg ville køre Windows Update igen. Den har ikke fået installeretopdateringerne korrekt !

Var det en SP1 du installerede?

Kenneth

Kommentar
Fra : ole_thorsen

Dato : 27-08-03 11:45

-> Kenneth

Det var ikke SP1 jeg installerede. Jeg startede blot Windows Update, og så hentede den 37,4 MB og installerede det hentede. Den kom ikke med nogen meldinger undervejs. Jeg har læst hvad de forskellige "hot-fix" skulle "fixe"; det gjorde jeg i forbindelse med opdateringen. Det, der "piner" mig, er de "gule advarsels-trekanter" med et udråbstegn indeni, som står nederst på listen, når jeg åbner "Tilføj/fjern programmer".

-> Manse9933

Jeg har prøvet at geninstallere, men med samme resultat.

ole_thorsen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 12:10

prøv at gå ind på win update og tjek >vis installations oversigt,se om der står lykkeds ud for for den omtalte hot fix,står der det så skal du ikke spekulerer mere på det,det kan være negativ positiv meddelese,dem har jeg
f.eks, flere af i min logbog,det sker ind imellem uden at der er nogle problemer.

Manse9933

Kommentar
Fra : ole_thorsen

Dato : 27-08-03 15:12

->manse9933

Jeg har lige været inde og checke på WIN Update. Der er ingen fejl, og to af de fire opdateringer er oven i købet omtalt som "lykkedes".
De to sidste kunne jeg ikke finde, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ud over at lade dem blive stående

ole_thorsen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 15:27

har du prøvet at køre win updat igen, vis den ikke viser at der er nye updates
så har du det hele,og kan bare overse denne gule 3kant,jeg ville bare glemme
den.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 15:31

update,updat,det lyder ikke så rart

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 15:39

du kan selfvfølig fjerne den med den gule 3kant og så gå ind på winupdate igen
Ad/remove eller dawnloade den direkte,men jeg gad ikke,vis winupdate ikke viser at der er flere upates
du kan dawnloade,så må du have dem alle,update tjekker nemmelig i regdatabasen
om disse installationer er på pc'en.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 15:41

udates

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 16:03

Du kan altid køre dit antivirus program,vis det er en virus der blockere for denne update,men den tror jeg ikke på,det kan ikke skade,og vis du ikke har et antivirus program,kan du ta en online scan>
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/default.asp?IdVendor=1&IdLang=2&IdPais=6
Eller jeg kan henvise dig til et par gratis af slaksen,

Manse9933