/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
åben post system
Fra : claire
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 24-08-03 21:29

Når man bruger åben post udligning i sit bogholderi, er der nogen der kan fortælle mig hvordan, man kan trækket en udskrift af: hvad der har udlignet hinanden?

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 25-08-03 09:48

Hej Claire;

Hvilken Navision version bruger du?
Er der tale on en tekstbaseret Navision 3.5x; eller Navision Financial; eller Navision Attain?

Som standard findes der dog ikke en sådan rapport i nogen af disse systemer.
Du kan på den enkelte postering se, hvilken post der har udlignet en anden; men ikke i rapportformat.

Udskriften kan dog laves; men det vil typisk være et arbejde på ca. 1 udviklingsdag, da den type relationer er rimelig komplekse at teste igennem. Specielt, da én debitorpost nemt kan have flere udligningsposter.
Desuden skal man også forholde sig til, hvordan man vil "tackle" poster der er manuelt udlignet efterfølgende, og hvor der standard kun sættes en *-markering i udlignings-id.

Det korte svar er altså: Nej den rapport findes ikke som standard; men kan laves på ca. 1 dag.

Håber det hjalp dig lidt.

/MVH Smitty

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 28-01-07 09:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål