/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Editer Incredimail letters?
Fra : Queenie
Vist : 431 gange
200 point
Dato : 24-08-03 13:43

Kan man gøre dette? Jeg har et hav af incredimails filer .. .imf filer, som jeg har lavet til mit firma. Nu har vi imidlertid fået nyt telefonnummer, og det vil jeg jo gerne have rettet. Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg kan gå ind og editere allerede eksisterende letters

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 13:51

Højreklik og vælg åbn med ---> vælg incredimail

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 24-08-03 13:59
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 14:13

letter creator kan vist (mener jeg) ikke åbne filer af typen .imf

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 24-08-03 18:14

Nej, det kan man ikke Uffe .. og hvis jeg højreklikker på min imf fil og vælger åbn med Incredimail, så åbner den bare en ny mail og putter min imf fil som attachment ...

Jeg har desværre ikke ltw filerne mere, så jeg kan ikke bare bruge lettercreator .. Var nysgerrig efter at finde ud af, om imf filerne kunne editeres på anden måde

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 18:25

Du kan muligvis omdøbe .imf-filen til .ltw

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 18:26

kopier filen, og prøv med kopien....så ødelægger du den da ikke

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 24-08-03 18:29

har prøvet .. virker heller ikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 18:51

Hvad hvis du vælger åbn med, og browser dig frem til C:\Programmer\IncrediMail\bin\ImLc.exe (letter-creator)