/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Punktopstilling i FrontPage
Fra : BentAgent
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 21-08-03 12:13

Hvordan indrykker/laver jeg underpunkter i en ounktopstilling i FrontPage?

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 21-08-03 14:04

Det gør du meget nemt Bent -

placer curseren, hvor du vil begynde
midterstil den
Klik foroven på "Tabel" - marker f.eks. 4 rækker og 4 kolonner
højreklik inde i tabellen
vælg "egenskaber for tabel"
angiv nu hvor mange procent - f.eks. 70% - af den fulde side
angiv kanternes størrelse til f.eks. 0 (= usynlige)
marker dernæst første kolonne - højreklik og fortæl hvor mange procent den må fylde
dernæst næste kolonne, o.s.v.
(den første måske 20% den næste måske 50% - hvis du kun har 2 kolonner)

På denne måde får du den absolut flotteste opstilling med indrykning.

Husk - du behøver jo sådan set blot 2 kolonner, den første er blank
og den næste med teksten.

Good Luck

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : BentAgent

Dato : 21-08-03 14:10

Til SEMMER.
Tak for svaret, men jeg snakker om punktopstilling, altså med f.eks bullets
* pkt. 1
* pkt. 1a
pkt. 1a er indrykket
Det er den form for indrykning jeg mener.
Hilsen Bent

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 21-08-03 16:09

Når du står i normal visning, virker det næsten som at arbejde i word.
Du mangler nok det lille værktøj til punktopstilling.
H-klik på værktøjslinien>tilpas>kommandoer>formater>rul i højre side>træk værktøjet op på værktøjslinien>den vil lægge sig til højre for den sorte lodrette streg
Samme sted er der også indryknings værktøjer.
Omvendt kan du nu trække værktøjer ned i tilpas-kassen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : BentAgent

Dato : 21-08-03 19:31

Tak for svaret emesen. Det virker
Hilsen Bent