/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ændre brugernavn?
Fra : TomWaits
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 20-08-03 10:11

Kan man ikke ændre sit brugernavn?

Vh. TomWaits

natterdag@hotmail.com

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-08-03 10:12

Nej

Kommentar
Fra : TomWaits

Dato : 20-08-03 10:15

kan der ske noget ved, at oprette et helt nyt, og bare lade være med, at bruge den nuværende?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-08-03 10:17

Nej.. det kan du sagtens.

Kig her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/18217

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-08-03 10:19

hvis man er ærlig, kan der ikke ske noget.
"problemet" med 2 konti kan være at uærlige brugere profiterer af at stille et spørgsmål som "bruger1" og selv svare som "bruger2".

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-08-03 10:21

Og dog........

Ham den kvikke SBL har fået slette sin tidligere brugerprofil.

Læs dette link

http://www.kandu.dk/dk/spg/19546

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-08-03 10:45

Hej Tom
Normalt kan man ikke få slettet sit brugernavn herinde
Men da du næsten er ny herinde,og ikke så vidt jeg kan søge mig frem til,har været med i nogle spørgsmål,kan du da prøve,at skrive til Kandu
service@kandu.dk
så vil jeg da næsten tro at du kan få navnet slettet.

Du kan da også bare lade den være og så oprette et nyt
Det er lovlig at oprette lige så mange profiler man vil herinde
Bare der ikke snydes indbyrdes imellem sine profiler

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-03 10:50

Sidebemærkning : TomWaits, hvis du vil undgå en masse problemer og unødigt spam bør du skrive din E-mail adresse således : natterdag ->snabel A<- hotmail.com.

Den finder de lede spam-robotter ikke, men vi forstår hvad du mener.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:27

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>