/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
film hjemmeside
Fra : pcboy
Vist : 600 gange
90 point
Dato : 20-08-03 07:20

Hej er der nogle der ved hvor man kan finde en hjemmeside hvor man kan se
film som er udkommet på dvd og vidio og film som kun er udkommet på engelsk og ikke på dansk.

Hilsen PcBoy

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 20-08-03 07:51

hejsa

du kunne prøve www.imdb.dk

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 20-08-03 07:51

ups...

den hedder www.imdb.com...

du kan ikk bruge .dk til noget...

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-08-03 08:23

Det skal være gratis og man skal kunne se film som f.eks. teminetor 3

Hilsen pcboy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-03 08:26

..ellers er der jo altid de nye udgivelser, trailers mm. på : http://movies.real.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-08-03 09:13

hej er der nogle der ved hvor jeg kan se hele teminetor 3 filmen gratis og fuld version
og mange andre nye film det gør ikke noget det er på et andet sprog

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-03 09:30

Øehhh... pcboy, tror du det er helt lovligt ? Man må jo ikke opfordre/assistere andre i ulovligheder, hverken her på kandu.dk eller 'ude' i virkeligheden. Alt hvad du fortager dig er under strafansvar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-08-03 10:29

Det var derfor jeg spurgte om der var nogle steder der var lovlige jeg kender kun www.lycos.com men der kan man ikke downloade og se hele film

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-08-03 10:30

men kender i så en hjemmeside til gode musik vidoer???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-03 11:07

Check rage ud : http://www.abc.net.au/rage/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-08-03 11:15
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:28

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>