/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP Pro starter ikke?
Fra : Dennis85
Vist : 300 gange
70 point
Dato : 19-08-03 06:30

Mit Windows XP Pro starter ikke op, den viser bare mit baggrunds billede.. Er der nogen logisk forklaring på det ? Eller er jeg nødt til at installere hele skidtet forfra igen ?

Har en lille mistanke om at det måske kunne være dette?? http://www.kandu.dk/dk/tip/4897

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-08-03 06:34

Den virus, du frygter, eksisterer slet ikke.
Det er ren fup: http://www.kandu.dk/dk/tip/4899

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-08-03 06:38

Det lyder da godt.. Men desværre bliver jeg ikke klogere på XP af den grund

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 19-08-03 07:26

Prøv at boot på din win cd og vælg så - repair, så vil den repare dine evt. ødelagte systemfiler

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-08-03 07:32

Hmm... Det sletter ikke registreringsdatabasen jo vel, og hvad med dokument mappen?

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 80 point
Dato : 19-08-03 07:47

Nej, repair sletter ikke noget, du kan læse det her: www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-08-03 07:51

Det vil jeg prøve.. Takker for hjælpen..
(Du får points'ne hvis det virker)..

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-08-03 08:16

Ja, hvem skulle ellers have dem?
Det var selvsagt ikke for at få pointene, jeg gik ind og
fortalte dig, at den virus, du var nervøs for, slet ikke
eksisterer.
Jeg var godt klar over, at en sådan oplysning ikke
ville få XP Pro til at køre igen.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-08-03 08:20

Også for at lade ham vide at hvis det ikke virker har det jo ikke hjulpet mig.. Ergo behøver han ikke nogen point

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-08-03 08:27

Fint nok, Dennis.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 20-08-03 19:48

Det virkede ikke med repair, men en ny install gjorde.. Men her kommer et nyt sprgsmål:
Kan man afslutte et spørgsmål uden at give point ?

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 20-08-03 19:56

Når du selv svarer/løser problemet, mener jeg ikke der skal deles point ud.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 20-08-03 22:58

Nej netop.. Derfor jeg spurgte om man kan afslutte uden at give point...

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 07:58

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 02-10-03 14:28

Tjo det kunne jeg godt.. Men som lengberg osse skriver:

Citat
Når du selv svarer/løser problemet, mener jeg ikke der skal deles point ud.

Da jeg selv løste problemet mener jeg heller ikke at der skal deles point ud...
Men da kom mit andet spørgsmål..

Citat
Det virkede ikke med repair, men en ny install gjorde.. Men her kommer et nyt sprgsmål:
Kan man afslutte et spørgsmål uden at give point ?

Mvh Dennis

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 09-10-03 08:53

Tak for svaret lengberg.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 09-10-03 09:05

Velbekomme