/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
DLL -filen fandtes ikke ?
Fra : GIBben
Vist : 403 gange
75 point
Dato : 18-08-03 13:44

Jeg har netop indkøbt et HP digi cam. Det har indtil videre fint virket på medfølgende billedoverførselsprogram. Men så gik min Office ned og jeg installerede det igen. Siden office gik ned har der hver gang jeg har startet overførselsprogrammet kommet en boks op med teksten: Internet explorer script error. objektet støtter ikke denne egenskab eller metode, og DLL filen fandtes ikke

hvad gør jeg ? har prøvet at gen og afinstallere.... ligemeget hjælper det.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-08-03 14:23

Hvis du køre win me eller xp, så prøv med en systemgendannelse fra før problemet opstod.
Kender du dll.filen? isåfald, se om du kan finde den her http://www.dll-files.com/.

Laurenzio

Kommentar
Fra : GIBben

Dato : 18-08-03 14:27

Jeg kører med win 98.... så det kan ikke lade sig gøre og jeg aner ikk hvad for en fil det drejer sig om.....

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 18-08-03 17:20

1. Har du prøvet, at afinstallere HP program, og så geninatallerer det igen, måske vil de hjæple,
2. Måske skal du opdage din Windows første! Så kan download de filer som du mangler!

MVH

Axencrone