/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
tysk jagtegn
Fra : gal
Vist : 1301 gange
100 point
Dato : 17-08-03 13:41

jeg er blevet inveteret til tyskland på jagt
men skal jeg have et tysk jagttegn og hvor får jeg fat i et

gal

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-08-03 15:22

skriv til din politistation www.politi.dk og eller skriv til den tyske ambassade,
Tysklands Ambassade
Stockholmsgade 57
2100 København Ø tlf. 35 45 99 00
fax 35 55 70 52

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-03 18:21

Du skal have et dansk jagttegn.
Du kan kontakte www.skovognaturstyrelsen.dk for yderligere information.

Det har intet med politiet at gøre.

Du kan også søge på www.google.dk jagttegn"udlandet", der er rejsebureauer, der står for jagtrejser til udlandet. Der kræves et dansk jagttegn og forsikring.

God jagt mvh ans

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-08-03 18:33

vil det sige at man frit kan medbringe sine våben ud af danmark uden politiets vidende?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-11-03 22:39

Spørgsmålet Tysk jagttegn. Henvend dig på rådhuset i eks. Flensborg jagt/våbenkontoret. Medbring dit danske jagttegn.Samt en invitation fra den du skal på jagt hos. Så udsteder de et Tyskjagttegn. (18 euro)
Med hensyn til våben. Bliver jeg dig svar skyldig.Jeg ved ikke med bestemthed om EU våbenpasset er nok.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-04-04 00:34

Gal Skal du ikke have afsluttet dit spørgsmål ? Du må jo for længst have været på den jagt tur.