/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
backup af windows xp pro updateringer
Fra : aske5000
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 15-08-03 23:23

hej jeg ville gerne vide om jeg kan gå ind i windows xp pro på c drevet og kopire alle de updateringer jeg har hentet til næste gang jeg skal formatere så var det jog smart at de lå på et andet drev på min pc fks d drevet kan man ikke gemme dem man har henetet ?????? vad heder mappen ?? man skal gemme evt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 00:38

Dine opdateringer smelter til dels sammen med XP, men hele service pack kan du gemme inden du opdaterer. En "gemme" metode er måske at gemme hele dit styresystem. Drive Image og Ghost kan pakke en hel partition ned på evt. et E: drev, men hvis du har mange programmer fylder det og så kan du på et ekstra F: drev lægge dine programmer. Der er mange back up metoder.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-08-03 00:38

Det smarteste, efter min mening, er - hvis du har CD-brænder - så brug programmet
Drive Image Pro 5.
Med det program, kan du brænde en nøjagtig "kopi" på en eller flere CD'ere, således at du efter en formatering af dine harddisk, kan geninstallere din PC, nøjagtigt som du havde den før formateringen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-08-03 00:42

100% enig med franksp

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 16-08-03 02:21

Hei
En annen måte er denne
Gå inn på Windows Update. Under "andre alternativer" klikker du på "Tilpass Windows Update". Set et kryss i boksen i og velg "Lagre instillinger". Då vil nå få et ekstra valg under "Se også" i menye. Her klikker du på "Windows Update-katalogen". Så klikker du på "Søk etter oppdateringer for Microsoft Windows-operativsystemer. I neste vindu velger du språk og operatisystem og klikker deretter på søk. Du kan nå velge hvilke nedlastinger du vil laste ned sortert i forskjellige kategorier. Velg så de oppdateringene ny ønsker å laste ned og klikk på "Gå til nedlastingskurven. Her kan du velge hvilken mappe du vil at oppdateringene skal lastes ned til. Etterpå kan du brenne dem på en CD og arkivere dem til senere bruk.