/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fejl på kandu.dk
Fra : andersjensen
Vist : 559 gange
1 point
Dato : 12-08-03 22:57

Oplever du fejl på kandu.dk, som denne her :

Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'
Server.CreateObject Failed
/dk/includes/config.asp, line 19
Invalid ProgID. For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

SÅ forsøg engang til fejlen ligger hos kandu.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-08-03 23:15

Nej, det har jeg ikke. Men det sidste stykke tid, har jeg oplevet, at KanDu kører "helvedes" langsomt. Det er både tidligt om morgenen. Nogle gange før kl. 6 og oså tidligt om aftenen hvor der ikke er så mange brugere på, så jeg tror ikke det er på grund af "trafikken".
Jeg kører kabelmodem 512 Mb og der er ikke problemer andre steder.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-08-03 23:17

Årh er du ikke snart træt af dig selv for det er vi efterhånden ( de fleste af os ) .... jeg synes du skulle tage og kontakte Kandu selv hvis du er utilfreds og oplever fejl herinde.

Du kunne jo så prøve at underskrive dig som ....... Zonker, så står de garanteret gerne på spring for at hjælpe dig.

Mens du så er ved det - kan du jo spørge hvorfor de sletter dine tips

Jeg har ALDRIG oplevet den der fejl eller nogen lignende, men det er måske en almidelig fejl der kommer når du har travlt med, at logge den ene profil af for at bruge en af de utallige andre profiler du har !!!

Karina - der slet ikke fatter du med dit succesrige board har tid til, at være på kandu og opleve, erfare og kommentere i det omfang du gør.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 23:43

jeg har oplevet det en gang i dag..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-03 05:56

Hm ja, "andersjensen", jeg må sige, jeg er enig med Karina i denne sag.
Jeg hører ellers til de åbenbart få, som IKKE er træt af dig.
Men din pukken på kandu er altså bare for langt ude.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 13-08-03 17:44

Jeg pukler ikke nogen...hvornår kan i se tingene fra den lyse side... Det var ment som en hjælp intet andet... I er simpelthen for smålige...