/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl !!!
Fra : PGaard
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 12-08-03 15:57

Hej med jer..
Håber i nyder den dejlige sommer..

Jeg har et lille problem med nogen fejlmeddelelser jeg får..

Jeg er i outlook express, kørende på en XP pro opsætning og har kopieret noget fra en internet side, som jeg så sender til mig selv, ala et backup..
Men når jeg så vil se meddelelsen ( mailen jeg har sendt til mig selv ) får jeg følgende besked :

Der opstod en fejl i scriptet på denne side...

Ved fejl står der : object expected

Nu er det jo så at jeg ikke ønsker at " køre nogen scripts " når Jeg læser mine mails... Hvor er det nu lige jeg slår det fra henne ???? hvis det altså er muligt !

Ha en dejlig dag..

Mvh. Palle

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-03 16:00

Funktioner-internetindstillinger-avanceret-deaktiver scriptfejlfinding

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 12-08-03 16:10

Du er bare en guttermand !!
1000 ( læs 50 ) tak for det hurtige svar *S*

Mvh. Palle

Godkendelse af svar
Fra : PGaard

Dato : 12-08-03 16:11

Tak for svaret lengberg.

Du er bare en guttermand
1000 ( læs 50 ) tak for det hurtige svar !!!

Mvh. Palle

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 12-08-03 16:15

Det er jeg da glad for at høre-takker

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 12-08-03 16:26

Hej igen..

Øvvv...... Det virkede ikke..
Har genstartet og får desværre stadig samme fejlmeddelelse !!!

Hvis jeg kunne få din email adresse, kunne jeg lige sende et prt screen til dig,
så du kan se den komplette fejlmeddelelse..

Mvh. Palle

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 16-08-03 10:55

sorry, det er lidt sent det her, hvis du ikke har løst det, så er min email:
le01@paradis.tdcadsl.dk