/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kig lige og hjælp
Fra : Michaellehto
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 11-08-03 21:35

Der kommer en besked om at windows lukker ned fordi det er "initiated by NT authority/system" den tæler så ned og lukker så. Der står længere nede at windows skal genstarte fordi remote procedure call (RPC) service terminated unexpectedly. det er i windows xp.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 21:39

check for virus =) eller lille/store brødre som laver sjov med dig....

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 21:44

Faktisk har de beskrevet fejlen på microsofts hjemme side...

download denne patch:
http://microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-026.asp

det skulle fixe det hele....

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-08-03 21:49

Du skal straks på windows update!! Du har et sikkerhedshul i dit system!

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 11-08-03 22:06

det vikede på en com men kan du finde en til xp dansk

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-03 22:24
Godkendelse af svar
Fra : Michaellehto

Dato : 11-08-03 22:25

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P. det var godt med noget hjælp

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 22:27

Det var så lidt min ven....

anytime

tak for pointne.