/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Designed for AMD Athlon XP
Fra : XcaliBerG
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 11-08-03 19:06

Hej.

Er der nogen der ved hvorhenne man kan købe sådan et lille klistermærke hvor der står: Designed for AMD Athlon XP; til at sætte på dit kabinet ? Det ville være MAX nice at ha det :D

Mvh
Thomas Genster

Kommentar
Fra : gandalf18

Dato : 17-08-03 20:37

jeg mener det følger med cpu'en jeg ved ikke lige hvor man kan købe dem ved siden af

Kommentar
Fra : XcaliBerG

Dato : 17-08-03 22:51

Æv :( Jeg mener også, at det kun følger med mærkevarer computere .. Som Compaq og alt det shit!

Men ellers tak :)

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 17-09-03 11:48

KØB ET NYT BUNDKORT ELLER CPU. FJOLS !!

Kommentar
Fra : XcaliBerG

Dato : 17-09-03 14:22

Nå ja! Selvf. Tænk at jeg ikke tænkte på det noget før .. Hvor nar er du egentlig ?
Som om jeg gad at spendere tusind kroner på det man .. Fjols selv!

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 08-01-04 12:31

Klistermærket følger med processoren.
Du kan IKKE købe de klistermærker nogen steder, men du kan da evt. spørge i en lille computerforretning om de
måske havde et i overskud.

Og kan vi så lige få salon-tonen.

mvh Soenne