/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
GRATIS HJEMMESIDE I NÆRHEDDEN
Fra : rolandmix
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 03-08-03 13:02

HEJ JEG ER EN DER GODT KUNNE TÆNKE MIG AT HAVE EN HJEMME SIDE.
DEN MÅ GERNE VÆRE GRATIS AT OPRETTE OG GRATIS AT BRUGE JEG KUNNE GODT TÆNKE MIG AT FÅ SVAR PÅ rolandmix5@hotmail.com JEG VIL HELT VILD GERNE HAVE EN

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 03-08-03 13:12
Kommentar
Fra : toLucky

Dato : 03-08-03 13:46
Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 03-08-03 15:43

hej alle sammen tak for jeres svar til mig i er også velkommene ind på min side i kan kigge ind nu og se den. den hedder www.frip.dk/rolandmix der kan i chatte med mig når jeg har tid til det

Kommentar
Fra : kbdut

Dato : 04-08-03 10:48

Du kan også få en der hedder www.ditnavn.frac.dk her får du 50 mb gratis.

Kommentar
Fra : Bindegal

Dato : 17-09-03 23:55

til rolandmix

hmmmm. ehm... jaeh har du prøvet lassemand.dk eller klan.dk eller easy-site.dk der skulle vidst være gratis sider.

hilsen gal

Kommentar
Fra : Bindegal

Dato : 18-09-03 01:21

eller making-it.dk