/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Små søer/moser nær Aalborg
Fra : havbasse
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 01-08-03 18:37

hej!!!

Er der nogen der kender nogle små søer eller moser nær Aalborg der er fuldt
med gedder!!!!!!!!!!!

Havbasse

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-08-03 21:55

I Poulstrup sø, er der nogle der fisker, men om den ligefrem er fyldt med gedder,ved jeg ikke.

MVH

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 02-08-03 03:42

Poultsrup sö. der er der mange store fisk. Tror ikke der er Gedder.

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 02-08-03 09:26

Det skal helst være nærmere, jeg er nemlig 13år så det skal være
noget jeg kan cykel hen til, det er lidt svært at cykle med alle de ting.
Mine forældre gider heller ikk køre så langt.

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 02-08-03 09:26

Det skal helst være nærmere, jeg er nemlig 13år så det skal være
noget jeg kan cykel hen til, det er lidt svært at cykle med alle de ting.
Mine forældre gider heller ikk køre så langt.

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 02-08-03 09:43

Hvis du er i Skalborg så tag ned til åen (Österå) Ved siden af togbanen der er der mange fisk.

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 05-08-03 12:01

Der har jeg prøvet. Og jeg har fanget 2 gedder der

Accepteret svar
Fra : allanjeppesen

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-03 15:10

En stor sø mellem Lufthavnsvej og landevejen til Blokhus - kør ud af Lufthavnsvej og drej t.v. ved campingpladsen - søen er fuld af gedder og aborrer/skaller og ål. Topsted.

Kommentar
Fra : allanjeppesen

Dato : 19-08-03 15:10

En stor sø mellem Lufthavnsvej og landevejen til Blokhus - kør ud af Lufthavnsvej og drej t.h. ved campingpladsen - søen er fuld af gedder og aborrer/skaller og ål. Topsted.

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 21-08-03 13:35

der har jeg også været. Det er et fedt sted!!!

Godkendelse af svar
Fra : havbasse

Dato : 29-10-03 07:43

Tak for svaret allanjeppesen. Selvom jeg har været der, mange gange.