/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til at finde en FED hjemmeside!
Fra : Hemmingsen69
Vist : 601 gange
30 point
Dato : 01-08-03 01:30

Hey...!

Et stykke tid siden var jeg inde på en hjemmeside hvor man kunne følge en lille fed amerikansk dreng ved hjælp af video optagelser han havde smidt ind på sin hjemmeside.. han er vidst ret så kendt derover.. han laver grin med en del ting.. spiller musik.. osv.. han er ret sjov at se på... Jeg fik ikke gemt linken..

Hvis du ved hvad jeg snakker om så skriv lige tilbage...! :)

Tak.

/Anders

Accepteret svar
Fra : pcboy

Modtaget 15 point
Dato : 07-08-03 20:30

Hej Anders

prøv at gå ind under Denne computer << c: << Windows << Oversigt tryk så på den dag du var inde under hjemmesiden kik så under alle linksne og se om du kan finde den.

Hilsen PcBoy

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-09-04 00:04

hmmm er det mon ham der er med i "the man show", måske kan du finde frem til ham via det, det lyder meget osm om det er ham, han lavede en del gags og skjult kamere for det show ! jeg kan desvære ikke lige huske hvad det er han hedder.

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 20:48

Tak for svaret pcboy.