/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
hjælp!!!!!
Fra : delip
Vist : 316 gange
80 point
Dato : 30-07-03 22:58

hej alle der ude håber i ka hjælpe mig!!

mit problem r at jeg ik ved hvordan man ka sætte polyfoniske eller midi toner ned på min sony ericsson T610 fra min computer?? jeg gider ik alt det med de hjemme sider gider sku ik at betale så meget
hvis der r nogen der ude som ka hjælpe mig så siger jeg mange tak!!!!!

ps jeg har kabel til computern men ikke nogen pogrammer !!

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 31-07-03 10:26

Du skal have et program der understøtter din telefons software....det kan du finde på google. Der er en side der hedder www.oxygensoftware.com men den understøtter kun nokia det kan være at der er et link!!!!!

Kommentar
Fra : snoppy76

Dato : 11-12-03 20:05

hej delip
du skal ind på ericsson hjemme side og downloade et program til din telefon.... jeg har selv samme model og det er nemt at finde derinde