/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
der sker intet når jeg trykker på links.~
Fra : solgaard
Vist : 639 gange
200 point
Dato : 27-07-03 10:40

Hej alle

Jeg har fået et irriterende problem! det startede med at jeg ikke kunne sende E-mails hver gang jeg åbnede outlook kom der en meddelelse om at der var blevet ændret i et eller andet så jeg skulle indsætte min XP-office cd og så lavede den et eller andet.. så kunne jeg sende E-mails

Men derefter er der sket det at når jeg trykker på et link i et spørgsmål eller andre steder så sker er intet

førhen kom der altid et nyt vindue frem og så kom siden der med det sker ikke mere hvorfor?????

Håber nogen kan hjælpe!

på forhånd tak

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 10:45

Har OE adgang til nettet gennem din firewall? og IE

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 210 point
Dato : 27-07-03 10:54

Prøv det her: http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;281679
du skal muligvis ned til trin 2

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-07-03 11:27

Manse9933 >>> så vidt jeg kan læse af spørgsmålet, drejer det sig om OutlookXP og ikke OE, men spørgsmålet er ellers relevant uanset om det er OutlookXP eller Outlook Express

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 11:31

catbody,aha,det tængte jeg ikke lige over

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-07-03 12:13

ok måske har jeg formuleret min spørgsmål forkert..??

det drejer sig ikke om outlook men jeg kan sige at jeg bruger XP-outlook grunden til at jeg nævner det med outlook er at det er sket derefter så mådke det kunne have noget med det at gøre..??

Problemet er at jeg ikke får noget ud at at trykke på de link's der er her.. jeg kan F.eks ikke trykke på LENGBERGS link.. eller det kan jeg godt men der sker ikke noget.. det er det der er problemet..!

Jeg bruger ikke firewall..

Håber i forstår nu

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 12:16

prøv i kør eller i cmd sfc /scannow sæt din win cd i drevet og tryk enter eller ok.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 12:17

det er en af måderne og reparere IE på

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-07-03 12:20

det jeg kan gøre er at kopiere linket ind i e´t nyt vindue men det er mildest talt irriterende..!!

Lengberg er inde på noget af det rigtige synes bare ikke rigtig det hjælper noget..

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 27-07-03 12:27

Så prøv det her:RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 12:35

Måske
Vil du genindstallere IE>
Læs hvad der står i toppen af siden,dette script sætter reg nøglen til IE
fra 1 til 0,så kan man gå direkte ind og genindstallere IE,man skal ikke genstarte pc'en men gå direkte ind og genindstallere,det er da et forsøg værd.
Scriptet hedder,tryk på teksten>
Enable Reinstallation of Internet Explorer: linie 114

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp
Bare et foreslag.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 12:41
Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 31-08-03 22:48

Tak for svaret lengberg.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 01-09-03 07:01

Velbekomme