/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hans Andersen Broch
Fra : Prinsenafhirshberg
Vist : 561 gange
44 point
Dato : 22-07-03 11:16

Jeg søger forældre til Hans Andersen Broch.

Hans Andersen Broch blev født Fredag den 22. december 1751 i Middelfart på Fyn.
Han arbejdede det mest af sit liv som væver.
Hans døde som 57 årig Lørdag den 17. august 1805 i Middelfast.

Gift: Lørdag 7. juni 1792 i Middelfart.
Ægtefælle: Maren Pedersdatter ( 1761 - ? ).
Børn:
1: Anders Hansen Broch ( 1783 - ? ).
2: Mette Cathrine Hansdatter Broch ( 1787 - ? ).
3: Peder Hansen Broch ( 1794 - ? ).
4: Jens Hansen Broch ( 28/12 1795 - 30/3 1864 ).

Med venlig hilsen

Prinsenafhirshberg

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 44 point
Dato : 22-07-03 16:52

Fra FS. er det din ane?
Senta
IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

HANS ANDERSEN BROCH
Male

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 22 DEC 1747

Christening: 22 DEC 1747 Middelfart, Odense, Denmark

Death: 17 MAY 1805

Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: ANDERS HANSEN BROCH Family
Mother: JOHANNE WESTDT

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Form submitted by a member of the LDS Church. The form lists the submitter's name and address and may include source information. The address may be outdated. Details vary. To find the form, you must know the batch and sheet number.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:

Godkendelse af svar
Fra : Prinsenafhirshberg

Dato : 25-07-03 17:13

Tak for svaret senta.