/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jens Frederik Bøgvad
Fra : Prinsenafhirshberg
Vist : 680 gange
20 point
Dato : 18-07-03 18:29

Min 3 x tipoldefar Jens Frederik Bøgvad blev født i 1784 i byen Alslev i Præstsø amt, var vejopsigtsfører i Præstsø, gift med Mette Kristine Gørtzen Fredag den 19. marts 1813 i Fuglebjerg, fik 8 børn.
Jens døde 61 årig i 1845.
Mangler Jens' forældre, kan nogen hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Prinsenafhirshberg

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 18-07-03 18:52

Sorry, men jeg kan hjæpe med datteren, Mariane Bøgvad's mand Jens Lauritz Christian Nyholm, og svigerforældre tilbage til Foged på Ottenbüttel, Henrik Busche og dermed min egen tip-23-oldefar.

Har det interesse, så mail, men pas på - jeg har nok indst 30-40.000 efterkommere efter Henrik Busche.

mvh. Ejvind

Accepteret svar
Fra : S.B.L

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-03 20:45

På denne side, kan du se slægten Bøgvad - og også Jens Frederik Bøgvads far og mor:
http://www.bredalsparken.dk/~perkretzschmer/slaegten_bogvad.html

Far:FREDERIK ANDREAS BØGVAD ( 1738 - ? )
Mor:Charlotte Hansdatter

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 18-07-03 20:45

På denne side, kan du se slægten Bøgvad - og også Jens Frederik Bøgvads far og mor:
http://www.bredalsparken.dk/~perkretzschmer/slaegten_bogvad.html

Far:FREDERIK ANDREAS BØGVAD ( 1738 - ? )
Mor:Charlotte Hansdatter

MVH
SBL

Godkendelse af svar
Fra : Prinsenafhirshberg

Dato : 18-07-03 20:53

Tak for svaret S.B.L.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 18-07-03 20:57

Tjah, det var så vel nræmest et selvmål, idet webmaster på nævnte side er

sorenkretzschmer@bredalsparken.dk

og der er hans side i refererer til.

mvh. Ejvind