/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
adoptiv søger sine søskende
Fra : jytteras
Vist : 594 gange
70 point
Dato : 17-07-03 11:36

Min veninde er adopteret og kender sin biologiske mors navn og adresse og VED at hun har to søskende.

Er der nogen herinde, der kan give os nogle gode links til hvor der er mulighed for at søge efter disse personer?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-07-03 17:25

Hvorfor skriver hun ikke et brev til moderen når hun kender både navn og adr.???
Laurenzio

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 17-07-03 23:34

kære Laurenzio

Det har hun faktisk netop gjort idag - men ved jo ikke om der bliver kontakt og dermed heller ikke om der bliver kontakt til hendes søskende.
Hun kan ikke få oplyst navne og adresser på sine søskende - så derfor vil links stadig være velkomne.

Venligst Jytte

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-09-04 20:54

www.hvorhenne.dk
www.findpersoner.dk
www.dis-danmark.dk
eller foreningen Stamtræet, ligger på frederiksberg

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-09-04 20:54

www.hvorhenne.dk
www.findpersoner.dk
www.dis-danmark.dk
eller foreningen Stamtræet, ligger på frederiksberg