/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Mric Script (kick ban)
Fra : Noxi
Vist : 668 gange
170 point
Dato : 16-07-03 11:19

Nogen der kan hjælpe mig med et mirc script...
kan ikke få den til at hendte data fra en anden fil... sådan skal de virke.... --->
vil lave sådan at når man skriver # bliver mang kicked hvis den samme person gør det igen skal han igen blive kicked... men 3 gang den samme person gør skal han blive banned...

mit kick ban script ser sådan ud... -->

on *:TEXT:*#*:#:{
if ($nick !isop #) { /mode $chan +b $nick | /write Ban.txt ------ StarT ----- | /write Ban.txt Nick: $nick | /write Ban.txt Address: $address | /write Ban.txt Text: $1- | /write Ban.txt Channel: $chan | /write Ban.txt ------ SluT ----- | /timer 1 3 kick $chan $nick Hallo! kan du ikke læse... Ikke Reklame...! 2 min ban til dig...! | Timer 1 120 mode $chan -b $nick }
}

p.s
Hvis det er for svært med at de skal blive kicked 2 gange og 3. gang banned... så er det okey, med 1 gang de gør de bliver de kicked 2 gang benned... hvis i kan det er det ok...

Lige en ting til... hvis det er point i vil have... så har jeg et spørsmål inde på PHP med 150 point som jeg ikke har fået svar på men selv fundet ud af det... i får dem hvis i hjælper mig... plus point her fra... så det giver 320 ponit til den person der hjælper mig...

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 16-07-03 21:27

hey

jeg ved ikke om det kan hjælpe dig lidt men det er et forsøg vær at kigge

http://www.eksperten.dk/spm/351224

/Steffan

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 16-07-03 22:06

Hey Steffan

jeg har fået det til at virke... jeg lavede det slev... fik det til at virke... men du for 150 point... hvis du går ind og skriver noget i http://www.kandu.dk/dk/spg/17727
for jeg vil gerne have lidt hjælp til at de bliver kicked de 2 første gange og 3 banned... jeg har lavet så de bliver banned anden gang de skriver #

Mvh. Noxi

p.s skriv lige til bare om du vil...

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 170 point
Dato : 06-11-03 21:49

hai der igen

Godkendelse af svar
Fra : Noxi

Dato : 06-11-03 21:51

Tak for svaret NeoNmaN.