/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugerinstillinger på windows 2K Server!~
Fra : hotcut
Vist : 323 gange
20 point
Dato : 15-07-03 21:10

Hej,

Jeg har et problem med min nyinstallerede windows 2K Server.

Når jeg har serveren åbnet med Administrator logget ind, bruges den engelsk tegnsætning (. som kommaseperator) samt engelske datoer. Denne opsætning bruges i IIS, samt SQL Server.

Men hvis jeg logger ud af administrator bruger IIS og SQL Server dansk tegnsætning!?

Der skal hele tiden bruges den engelske tegnsætning, både når bruger er logget ind og når bruger ikke er.

Hvordan ændrer jeg tegnsætningen når der ikke er logget en bruger ind?

Jeg har kun 20 points, så dem giver jeg ud.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-07-03 01:55

Hvis du logger på med administrator og går ind i kontrolpanel --> regional options ---> vælger sidste faneblad (kan ikke huske hvad den hedder) så kan du fjerne dansk helt.....

det burde kunne løse problemet så vidt jeg forstår