/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TIL CLAN... !!!
Fra : E70
Vist : 350 gange
400 point
Dato : 11-07-03 12:23

Hej CLAN

Ser lige du blev grundigt taget ved næsen af Better_Preformance, 'det kan vi ik' ha' så accepter denne og du får "oprejsning".

God fredag til dig.

E70

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 410 point
Dato : 11-07-03 12:26

Hej E70
Øhhhh! Nu er det jo ikke mig, men dig der skal acceptere. Hvem siger nej til 400 points

Go' weekend til dig også
Søren

Godkendelse af svar
Fra : E70

Dato : 11-07-03 12:29

Tak for svaret CLAN. Nåååhhh ja det skal jeg jo også.

Blev bare lidt harm over at dit månesvar (som er rigtigt) ikke blev accepteret.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 12:32

Hej E70
Takker så meget for din "omsorg", men jeg kan betro dig... nu lyder der et ramaskrig på Kandu
Tak for points
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 12:47

Ikke fra mig .....og for at være på den sikre side: Jeg har INGEN andel i dette.

Ps. *AFK* til iaften. Vejret I ved.... udenfor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-07-03 12:56

Hej Molokyle
Det er ikke mig, som er ude på skrammer. Jeg anser heller ikke dig for at være det. E70 må ha' følt, der gik mig et eller andet forbi (hvorfor aner jeg ikke)... ikke mig, men jeg må da indrømme de 400 luner i lommen
Kan du ha' en rigtig god weekend + AFK til i aften
Søren