/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik mp3
Fra : Dragoneer
Vist : 679 gange
20 point
Dato : 10-07-03 17:37

Hej hvor kan man hente musik gratis har hørt meget dårligt om kazzar. på forhånd tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-07-03 18:31
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 22:23

INGEN steder: Musik er ikke gratis.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trickzy

Dato : 11-07-03 02:22

Enig med molokyle! Køb dine CD'er i stedet for!

Kommentar
Fra : qupp

Dato : 11-07-03 02:28

Det er naturligvis et både et juridisk og et moralsk spørgsmål, men det ændrer dog ikke ved det faktum at det kan lade sig gøre at downloade ophavsretsbeskyttet musik gratis.

Jeg ved ikke hvad du, dragoneer, har hørt dårligt om Kazaa, men det er nok under alle omstændigheder det bedste sted at begynde: www.kazaa.com.

Du kan læse om hvad der er lovligt, hvad der ikke er etc. her: http://www.musik.org/Pirat/hvaderpiratkopi.htm

Accepteret svar
Fra : andersjensen

Modtaget 20 point
Dato : 11-07-03 07:49

Ingen steder og følger du qupp's ulovligheder, ja så er du selv ude om hvis du bliver knaldet.

Sådan som IFPI scanner folks computere finder de nemt din ip-adresse i kazaa netværket og med den i hånden henvender de sig til din internet udbyder og siger, kan jeg få navn og adresse på vedkommende.

Samtidig har de taget et skærmbillede af din computer, så de kan "bevise" hvad du har liggende på din maskine når de kommer med en dommerkendelse og banker på din dør, bare for at kigge på dit maskineri og forlægge dig en STOR bøde.

Og faktisk er der allerede faldet en sådan dom herhjemme. 200 mennesker fik et julekort/postkort med regninger i 10.000 kroners klassen.

PS : den adresse qupp kommer du ikke langt med, da der er tastefejl i den *G*

Godkendelse af svar
Fra : Dragoneer

Dato : 11-07-03 09:24

Tak for svaret andersjensen.