/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genskabelse af slettede objekter fra pap~
Fra : epoxy_88
Vist : 367 gange
200 point
Dato : 09-07-03 15:59

Goddag, jeg har hørt man kan ”åbne” papirkurven og gendanne objekter der er blevet slettet. Er det rigtigt? Hvis, hvordan gør man så?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 16:04

H-klik på papirkurv>åben>marker den fil du vil have genskabt>tryk på gendan
Emesen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 09-07-03 16:05

Du højreklikker på objektet og gendan.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 09-07-03 16:10

Hvordan man gør det ved jeg ikke , men prøv det program her: http://www.download.dk/index.asp?Kat=utilities&SubKat=backup
Du skal kigge efter-recover4all

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-07-03 16:47
Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 09-07-03 17:16

Hvordan sletter man så de ting man har fundet permanent??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 17:21

Du er inde i papirkurv>åben>h-klik på filen>slet - eller tøm papirkurv.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 18:07

For at slette en fil på HD permanent og uden nogen mulighed for genskabelse, hverken for dig eller andre, skal hukommelsesområdet hvor filen lå (ligger) overskrives mindst 7 gange. Tallet 7 har jeg ikke selv fundet på, det er den standard det amerikanske millitær har sat som mindste sikkerhedsgrænse for total sletning af en fil.

Der findes programmer til det:
http://tucows.tdconline.dk/preview/266328.html
Dette er blot én af dem.

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 09-07-03 18:48

Ok hvordan gør man så det??
Jeg har downloaded recover4all og SysShield File Shredder 1.32

Hvordan flytter man så filerne over fra recover4all til SysShield File Shredder???

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 19:05

Først genetablere du filerne fra recover4all. Derefter sletter du dem med Fileschredder.

Jeg kan forstå det er filer du allerede har slettet, men som du egentlig hellere vil fjerne helt?

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 10-07-03 08:09

Du kan også slette filer uden at de går i papirkurven, ved at trykke Shift+delete.

Er det så nogle, der ved om man kan gendanne et slettet dokument (fil), der er placeret på en server. Et slettet dokument lader i hvertfald ikke i min papirkurv ?

/meiland

Kommentar
Fra : megadyt

Dato : 14-07-03 15:35

Du højreklikker på objektet og gendan

hilsen megadyt

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 14-07-03 15:56

>Du højreklikker på objektet og gendan
>
>hilsen megadyt

Hvilket objekt og hvor.....