/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kodak Imaging
Fra : ole_thorsen
Vist : 279 gange
50 point
Dato : 08-07-03 19:59

Følger dette program ikke med i WIN XP PRO ?
Hvis ikke, hvad hedder så WIN XP's billedfremviser, og hvor ligger den ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 20:05

Start>programmer>tilbehør> der burde den ligge og den noget i retning af imaging
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 20:16

Jeg huskede forkert, for jeg var i win 2000.
Nu "kører" jeg XP og har prøvet dette:
Hvis du peger på et billede og så>filer>åben med>windows billed og faxfremviser.
Her har du flere mulighedder bl.a. diasshow
Emesen.

Kommentar
Fra : ole_thorsen

Dato : 08-07-03 23:01

Det er meget godt, Emesen !

Jeg har ikke problemer med at få åbnet eet eller andet billede.
Problemet er, at jeg til min scanners "programmerbare knap" skal angive en .EXE fil, der skal aktiveres, således at det indscannede biler umiddelbart efter scanningen starter et program, som så viser resultatet på skærmen.

Ole Thorsen

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 09-07-03 07:20

Så vil jeg foreslå IRFANVIEW: www.irfanview.com/
det er gratis og fylder ikke ret meget og kan rigtig meget.
xp billedfremviser er åbenbart noget der er bygget ind i xp og ikke et selvstændigt program, det eneste sted jeg kunne finde det, er i registreringsdatabasen

Hilsen: lengberg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 08:41

Du kan prøve at tjekke dette,du skal nok logge ind som gæst eller oprette en profil,det eneste der sker er at du får et nyheds mail,men man kan få en masse gode info på denne side.
http://www.techrepublic.com/article.jhtml?id=r00320030513shu01.htm&src=search

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-07-03 08:44

måske skal du logge ind,det er ikke sikkert.