/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kritik, ide'er osv
Fra : Phylock
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 08-07-03 02:27

jeg er i gang med at lave en hjemmeside mest for at forbedre min asp kunnen og så ville jeg lige spørge hvad folk syntes..

http://www15.brinkster.com/phylock/index.asp

håber der kommer nogle brugbare kommentare ... men det plejer der jo

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 09:29

Ser ok ud....

Dit link til Free Evolution virker ikke, den siger file://non/
det samme med about
Ellers er der jo ikke så meget at sige, da siden jo ikke er halvt færdig ?

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 11:15

Siden er rigtig god men du mangler lige at få rettet de link hvis du ikke kan lave det kender jeg nok 1 eller 2 der kan du kan finde den ene på www.netmonster.dk jeg kender ham godt så prøv hos ham

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 11:47

Nå, så fik jeg da set hvad den spøjse grafik, du viste mig i en 'smalltalk' tråd, skulle bruges til

Ser spændende ud, men (..selvfølgelig er der et men, når det er mig ) det virker lidt inkonsistent, når top menuerne er på engelsk og der står 'Opret Bruger' under login submit knappen. Enten skal siden være på dansk eller også på engelsk.

Vil du lave et rent dansk site eller skal man kunne vælge sprog ???

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : nicc

Modtaget 50 point
Dato : 28-07-03 13:39

Lad mig hjælpe dig med først at fortælle hvilke signaler dit laout sender til mig som multimediedesigner.

Det virker lidt sjovt at du har valgt en font (eller selv ahr lavet ) der minder om ligoteksten fra et advendure spil med drager og trolde. Det befirker at tittelbaren kommer til at se lidt femenin ud. Man det kan være dit valg.

Jeg kan ikke forstå at midderboxen med brødtekst ike holder bund med dine sideblokke, samt hvorfor der ikke er lige meget baggrund på hver side at blokkene(den hvide med striber)

Jeg synes du skal prøve at få dine tabeller til at se mere integrerede ud. Lige nu siger menu og top jeg er designer, mens resten siger jeg er programør, og vil give hat og briller i design.

Jeg kan godt lige dine linjer, men jeg tror det er en 3D-effekt du ønsker med de grå bjælker?
I det tilfælde, virker den højre lidt "flad".

Det tidligere indlæg om ensartet sprogbrug, kan jeg fuldt ud knytte mig til.

Jeg har ikke villet signe up, men hvis der kommer mere ud af det, så kan jeg da lige gøre det. Ellers vil jeg bare sige god fornøjelse :)
mvh Nicc

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 11-08-03 20:05

sorry jeg ikke lige har svaret ... men dette project kørre for det meste kun når jeg ikke kan sove om aftenen (eller hvis værelset drejer når jeg kommer hjem fra byen). men nu skulle jeg have fået rette op på disse småfejl ...

linksne er blevet rette/lavet og teksten er blevet rette til engelsk

angående overskriften så håbede jeg at det kunne modvirke lidt på det meget kantede design ...

jeg har prøvet at integrere sidemenuen men ved ikke lige om det er lykkeds

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-03 22:34

Det ser langt mere helstøbt ud nu.

Keep up the good work...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-03 15:24

Her er lidt at lege og lære Med>

sHTMLc v2.1 NEW
Enables you to show
HTML code on your
web page.

HTMLcolor v1.4
Pick up color from the
screen as HTML code,
HTML color name,
RGB or as TColor.

atTabl v1.0.2 [16 bits]
Add HTML code or any
kind of content to each
cell in existing HTML
tables.

tables10 v1.0.3 [16 bits]
Create HTML tables in
a spreadsheet and then
convert them to HTML!

HTML-hjælper v1.0
Laver HTML-koden til
links, knapper,
tabeller, lister
osv. for dig.

HTML-farver v1.2
Vælg farver på 7
forskellige måder og
gem dem med noter.

Meta og body v1.4
Hjælper dig med at
lave meta-koden
og body-koden til
dine hjemmesider
http://hjem.get2net.dk/fec/software/software.html

http://www.htmltips.dk/html1g.html

http://www.evrsoft.com

http://freeware.acehtml.com

http://www.chami.com/html-kit

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-03 15:26

Hov det var den forkerte tråd

Godkendelse af svar
Fra : Phylock

Dato : 17-12-03 23:05

nårja må vel hellere få lukket spørgsmålet ...
jeg hader selv når spørgsmålende ikke bliver lukkede

tak for svaret :D