/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Subdomæne
Fra : crha
Vist : 541 gange
101 point
Dato : 21-12-01 16:32

Hejsa

Jeg har lidt af et script som jeg synes er umuligt at finde.
Det drejer sig om et script hvor en bruger kan oprette en hjemmeside og oven i få oprettet en filemanager, så brugeren kan redigere sin side med det samme.
Jeg ville blive meget glad hvis nogle kunne hjælpe mig med at finde et sådan script (uden at det kose penge)

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : crha

Dato : 23-02-02 11:43

Nu kan jeg desværre ikke bruge det i PERL, men ellers tak...

Det ville være rigtig fedt hvis jeg kunne finde et lignende script i ASP og muligvis PHP