/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hotel Empire, Alanya
Fra : jilianda
Vist : 874 gange
40 point
Dato : 06-07-03 19:55

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på 11 og 15 år, som i september skal til Tyrkiet, Alanya, vi skal bo på sun club Empire hotel, er der nogle her som har gode eller dårlige erfaringer med dette hotel, så vil vi meget gerne høre om dette !!
Vi påtænker, at besøge waterplanet, har nogen hørt om dette, godt eller dårligt ? Det vil vi også meget gerne høre om, på forhånd TAK !!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-08-03 00:32

Hej Jiilanda...

Jeg har en veninde, som lige er kommet hjem fra et ophold på Hotel Empire.
Efter hendes udsagn har I noget at glæde jer til.
Hun har kun rosende ord at sige om hotellet. Servicen og facilitetterne er helt i orden, så du har intet at frygte...
Vi skal for øvrigt selv afsted i 14 dage til Oktober, men godt nok på et Hotel som hedder Vega star...
GOD FERIE

MVH Pia