/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjælp søges.
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 222 gange
200 point
Dato : 28-02-24 18:33

Jeg har har et problem.

Jeg har opdaget, at jeg bliver fuld af én bajer !!
Jeg kan skutte huske, om det er den 14. - eller den 15. bajer

Mon jeg langsomt er ved at blive dement????

Nå men, god Pinse til alle.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 28-02-24 21:16

Har prøvet det.
Jeg købte en flaske af verdens stærkeste øl der vistnok dengang kunne præstere 28 %.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-24 14:25

Du kan da sagtens. Jeg havde en kollega, der tit blev sur når vi var til fester. Han bandede oer at han blev mere og mere ædru, jo mere han drak.
Vi andre mente nu ikke det var tilfældet.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-24 11:13

Tommy - hvis du bliver fuld af een flaske så er det måske det hvide stas du kan købe henne om hjørnet. ( det hedder vist Genever ??)

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-03-24 14:22

Hold nu kæft......EU-pamperne, Morten Løkkegaard og hende der, Schaldemose, ønsker - ja ligefrem forlanger, at der uddeles ordener til danske EU-pampere.....læs, dem selv.

Ja hvorfor ikke???? Da medaljer og ordener hænges på idioter, er der et gammelt ord der siger.

Omtalte medalje-idioter kan få et los i deres røv.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-24 10:38

Citat
Omtalte medalje-idioter kan få et los i deres røv.

Jeg vil godt medvirke, iført mine gamle sikkerhedstræsko.

M.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 03-03-24 12:56

Er der ikke kommet en frygtelig larm efter at Schweitz indførte højhastighedstog på de mange tandhjulsbaner ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-03-24 16:21

Citat
Er der ikke kommet en frygtelig larm efter at Schweitz indførte højhastighedstog på de mange tandhjulsbaner ?
Det ved jeg faktisk ikke. Har heller ikke hørt nogen klage over det.
Nu kendte jeg ikke billetpriserne i forvejen, men har læst, at det er blevet billigere -og ikke mindst hurtigere at rejse med toget.