/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Støvsuger
Fra : jensviggo
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 05-12-23 09:36

Hvor mon jeg finder et sted, hvor jeg kan købe nye poser til en Nilfisk Buddy 18

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-23 09:45

HOS XL BYG

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-12-23 09:48
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-12-23 16:41

Har du ikke fundet nogle poser endnu?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-23 15:54

En ide !

Tag posen ud af støvsugeren.
Køb en længere sugeslange, og så bare stille støvsugeren hen ved vinduet
Helst ikke med på-landsvind.
ps. jeg vil ikke udelukke at motoren måske vil tilstoppe snart.

God jul.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-12-23 11:11

Eyvind

Da jeg var knægt brugte min mor en poseløs Nilfisk, mellem beholder og motor sad der blot en stor filtindsats.
Denne indsats skulle tages ud nu og da og rystes, kors hvor det støvede når hun rystede den igennem.

Man kunne købe en ny filterindsats når den blev for stoppet, men hun prøvede engang at vaske den hvad der gav et modsat resultat idet filt blot bliver mere tæt når det bliver vådt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-12-23 12:20

Det giver vist ikke nogen mening at henvende sig til jensviggo han er åbenbart ikke abonnent på Kandu længere...

Der har ingen reaktion været meget længe.

#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1   05-12-23   100   Emne du abonnerer på   Støvsuger (5)   Smalltalk
2   18-10-23   100   Emne du abonnerer på   Epson 2105. (3)   Printer
3   27-06-23   100   Emne du abonnerer på   Elforbrug (7)   Andet multimedie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-23 17:08

Ja Leif - sådan en havde min mor også. (Jeg kan stadig sige lyden )

Men det lyder lidt trist, hvis Jens Viggo er faldet helt fra.

Kommentar
Fra : persens

Dato : 18-12-23 12:56

Jeg synes, at det luner, at man kan bringe lidt "indhold" i Marken84's åbenbart trøstesløse dagligdag

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-12-23 13:24

Hvad fanden mener du med det Persens ?? Har du bidraget med noget da ??

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 18-12-23 15:05

Jeg vil være støvsuger i mit næste liv.

Tænke sig at blive hevet i slangen og få rystet posen hver dag samt blive lånt ud til nabokonen en gang om ugen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-12-23 17:43

Citat
Jeg synes, at det luner, at man kan bringe lidt "indhold" i Marken84's åbenbart trøstesløse dagligdag

Spørgsmålet er nok hvem der har den mest trøstesløse tilværelse?

Med din statistik ville jeg nok holde mig tilbage fra den slags udtalelser