/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opsætning af mail
Fra : preb1944
Vist : 250 gange
100 point
Dato : 30-11-23 16:35

Jeg er ved at få opdateret mail:jeg er ved at få det opdateret-og er nået til et punkt hvor der siges nu er du færdig med opdateringen og så siger det gem,men hvordan kommer jeg videre derfra.Min udbyder er dansk kabel tv

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-11-23 16:43

Hvad med at spørge 'dansk kabel tv' det må de da vide...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-11-23 16:45

Prøv at lukke mail programmet ned, og start det igen.

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-23 09:10

Når du har nået punktet, hvor der står, at du er færdig med opdateringen, og du har trykket på "gem", bør din e-mail konto være opdateret med de nye indstillinger. Her er nogle trin, du kan følge for at sikre, at alt er sat op korrekt:

1. **Genstart E-mail Programmet**: Luk dit e-mail program helt ned og åbn det igen. Dette kan hjælpe med at sikre, at de nye indstillinger træder i kraft.
2. **Send en Test E-mail**: Prøv at sende en test e-mail til dig selv eller en anden e-mail adresse, du har adgang til. Dette vil hjælpe dig med at bekræfte, at udgående e-mails fungerer som de skal.
3. **Modtag en Test E-mail**: Bed en ven eller brug en anden af dine e-mail adresser til at sende en e-mail til den konto, du lige har opdateret. Dette vil bekræfte, at indgående e-mails også fungerer.
4. **Tjek Spam- og Papirkurv-mapper**: Hvis du ikke ser de test e-mails, du forventer, så tjek spam- og papirkurv-mapperne for at sikre, at de ikke er blevet fejlagtigt filtreret.
5. **Kontakt Support**: Hvis du stadig oplever problemer, eller hvis du er usikker på, om alt er sat op korrekt, kan du kontakte Dansk Kabel TV's support på telefonnummer 69 12 12 12¹.

Det er vigtigt at sikre, at alle indstillinger er korrekte, især servernavne og porte. Ifølge Dansk Kabel TV's vejledning, skal den indgående postserver (IMAP) være `imap.dktv.dk` og porten skal være `993`. Den udgående postserver (SMTP) skal være `smtp.dktv.dk` og porten skal være `587`¹.

Hvis du har brug for yderligere vejledning, har Dansk Kabel TV en række vejledninger til forskellige e-mail programmer, som kan hjælpe dig med at opsætte eller kontrollere din e-mail konto¹. Disse vejledninger kan være nyttige, hvis du støder på problemer eller har spørgsmål til opsætningen.

Husk, at det er normalt at skulle genstarte e-mail programmet eller endda computeren for at sikre, at alle ændringer træder i kraft..

(1) Opsætning - Videnbase / E-mail - DKTV Kundecenter. https://kundeservice.danskkabeltv.dk/da/kb/articles/ops-tning.
(2) Videnbase / Vejledninger / E-mail - DKTV Kundecenter. https://kontakt.dktv.dk/da/kb/e-mail.
(3) Opsætning - Knowledgebase / E-mail - DKTV Kundecenter. https://kundeservice.danskkabeltv.dk/en/kb/articles/pdf/ops-tning.
(4) Windows Mail - ny opsætning (IMAP) - Knowledgebase ... - DKTV. https://kontakt.dktv.dk/en/kb/articles/windows-mail-ny-ops-tning-imap.
(5) linkedin.com. https://www.linkedin.com/company/dktv-as.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 01-12-23 11:11

Tak for svaret Thyregod8.