/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
MANGLENDE MAIL
Fra : ferik
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 12-09-23 18:06

TIL KANDU ELLER RETTE VEDKOMMENDE

JEG MODTAGER IKKE MAIL I MIN MAILBOX
JEG MAGLER DEM

HILSEN FERIK
FRA FARSØ

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-09-23 19:54

Du bliver ved med din mail. Kandu sender ikke mail ud. Hvorfor sku' de det ?

At du ikke kan optages i det gode selskab uden en mailadresse, forpligter ikke Kandu til at sende dig en mail om noget som helst.

Yes, det var ordene. Vi går hermed over til næste punkt på dagsordenen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-09-23 22:32

Skriv til service@kandu.dk eller rasmus@kandu.dk måske det virker!

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 13-09-23 09:03

Jeg mangler mails fra Putin.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-23 13:42

ferik prøv det som Klaudi foreslår.
Du har helt ret i at stille spørgsmålet i kategorien kandu.dk. Her burde de svare dig, som de selv beskriver det her https://www.kandu.dk/contact.aspx.
I øvrigt skulle vi altid få mails fra de kategorier vi deltager i, hvis ikke den enkelte bruger har frabedt sig det.