/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Annullere gode svar.
Fra : Urias
Vist : 474 gange
500 point
Dato : 28-07-23 16:26

Dav dav og halløjsa i skuret.

Før jeg kommer til spørgsmålet vil jeg lige fortælle, at jeg spørger for Fatter.
Fatter har en dundrende hovedpine, så han orker ikke at skrive.

Grunden til hovedpinen var, at ham og nogle kammesjukker havde stået i bagbutikken og tyllet bajsere hele formiddagen og det halve af eftermiddagen. Bajserne havde de så krydret med fjolletobak, så den var godt nok oppe og køre.

På et tidspunkt skulle ham og kammersjukken ud for at lade deres vand. I stedet for at gå på toilettet, havde de stået og urineret i baggården, hvor damerne - fra diverse lejligheder oppe fra deres vinduerne, kunne se herlighederne.

De var knapt begyndt at urinere da kammersjukken udbrød med et hik; "Hvem ka' pisse højest?"
Begge pylrekokke blev bragt i stilling med kanonen rettet lige imod de vinduerne på 1. sal, hvor der stod damer og kiggede ud af vinduerne.
Så blev købmanden den onderasme stiktosset. Begge de urinerende herrer fik 14 dages karantæne.

Nu ved Fatter ikke hvad han skal få tiden til at gå med, derfor er han begyndt at studere Kandu.

"Hej, din lorteunge, gør mig lige en tjeneste" Sagde Fatter mens han kløede sig i skridtet.
"Kan du ikke spørge de kloge på Kandutten om, hvorfor ind i hævle man annullerer sit spørgsmål når man har fået masser af gode svar? Der er en bestemt dame, der har annulleret ikke mindre end ca. 180 spørgsmål.
Hvorfor ind i hede hule helvede spørger hun så for, når det ikke behager damen at læse svaret"

Ups, det er hermed gjort, jeg tør ikke andet. Fatter læser med.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-07-23 17:16

Se det er jo et 1000 kroners spørgsmål som nok aldrig kan/vil blive besvaret...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-07-23 17:38

Hun annullerer da "kun" ca 26%. En bruger med et sammensat navn, stor have og flinke naboer kommer da op på næsten 42% annullerede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-07-23 17:39

...og Urias annullerer 33,3% af givne svar.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 28-07-23 17:48

Neiiiiiij dog, har jeg annulleret 33%
Det ene var du vidst involveret i, så hut jeg hvisker.

Menæhhhhh, nu var det Fatter jeg skrev og spurgte for.
Er jeg tilgivet så??

Kommentar
Fra : persens

Dato : 28-07-23 18:46

Jeg tror, at der er en hel del, der godt kan undvære udgydelserne fra Urias

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-07-23 18:57

Tja, det er jo aldrig så rart at se tingene sort på hvidt...
MEN man kan jo heldigvis blot lade være med at svare på de spørgsmål
der næsten pr. automatik bliver annulleret af spørgeren...

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 28-07-23 19:22

Citat
Jeg tror, at der er en hel del, der godt kan undvære udgydelserne fra Urias

ARRRRHHH, Persens, Urin og dokumenter med dig. Du har da labbet det i dig, ellers ville du jo ikke være forarget

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 28-07-23 21:04

Apropos

Nu gives der bøder til de Tour de France ryttere som skal tisse undervejs i naturen, selv om de går et stykke væk fra tilskuerne og vender ryggen til.
Hvad gør de tilskuere som har stået der i timer ?

Iøvrigt straffes franske nonner ikke mere med pisk, i stedet sætter man sadel på deres cykler som straf.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 28-07-23 21:54

Citat
Iøvrigt straffes franske nonner ikke mere med pisk, i stedet sætter man sadel på deres cykler som straf.
Leif7, din slubbert. Nu kommer Persens da rigtigt op i det røde felt.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 29-07-23 20:18

Neiiiij for hævle da, nu rabler det da for husets overhoved.

Fatter vil tage 2 familie Journaler og brænde dem af på byens rådhus sammen med et flag, som han har neglet fra købmandens ældste søns fødselsdags kagemand.

Mutter render hændervridende rundt i køkkenet imens hun hele tiden jamrer; "Jesus, Jesus, hvad skal der dog blive af os?"

Mutter er helt sikker på, at byens pensionister lyser Fatter i band, når han har den frækhed, at brænde FAMILIE JOURNALEN AF !!!!!

Men Fatter er ligeglad. "Det lorteblad skal brændes, Basata Asta!!!"

Håber at byens pensionister tager det roligt, så Fatter ikke skal ha' politibeskyttelse døgnet rundt.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 30-07-23 11:10

Min mor havde også næsen nede i de blade som hun kunne få fat i, dog ikke "Alt for damerne", hun kunne ikke fordrage at se på alle de modeduller.
Jeg læste også lidt i dem da jeg boede hjemme, indimellem havde de nogle gode krimiartikler.

Og så var de fyldt med slankekure .............. fælles for alle disse råd var at de gav et "magert resultat".

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 30-07-23 17:25

Nå for ind i hulen.
Byens folkepensionister har udstedt fatwa i mod Fatter.

Hvis han viser sig i byen har alle pensionister "licence to kill"
Alt sammen fordi, han brændte 2 familie journaler af.

"Jeg havde sku' da selv betalt" Sagde Fatter imens han slap en vind fyldt med metangas. Så var det Mutter udbrød; "KLIMASVIN!!!!! Nu bliver du garanteret også uvenner med klima Dan"

Ved I kandutter hvor der er en ledig lejlighed. Fatter siger, helst ved en købmand med bagbutik.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 30-07-23 20:38

Nå, men denne helt fantastiske og helt unikke tråd om min kloge Fatter og Mutter, lakker, desværre for Jer, mod enden. I tænker nok, det er da en unik Fatter, denne Urias har.
Nå, nok om det. Hvis I Kandutter har nogle kloge ord at skrive her til sidst - det har I sikkert ikke, men hvis I mod forventning har, lægger jeg da gerne plads til ordene.

Og lige en oplysning. Der kommer ikke flere indlæg om Fatter og Mutter, det er slut prut finale.

Muligvis kommer der nogle sandfærdige beretninger om Per Degn's ungdomår under besættelsen, dels som frihedskæmper, - og senere som hjemmeværnsmand.
Sidste år fortalte Per mig om sit liv, og paradoksalt nok, døde han ret kort efter, mæt af dage og ikke mindst, mæt af livet.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 30-07-23 21:22

Det lakker mod enden.
Sagde manden da han fik fernis hældt ned ad ryggen.

Citat
Ved I kandutter hvor der er en ledig lejlighed. Fatter siger, helst ved en købmand med bagbutik.

Så kan det være at det er købmanden selv der ejer matriklen og nødigt udlejer til et vist klientel

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 31-07-23 10:11

Nå nu nærmer det sig slutningen.
Vi skal afsløre hvem Fatter mente var annullerings dronning........Da daaaaaaaa...... og præmien går til........Ingeleinchen.

Fatter mener, at hun er den der overhovedet ikke vil høre andres svar.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 500 point
Dato : 31-07-23 10:25

Tja, det er noget af en statistik og 23 Blacklistede brugere som aldrig kommer til orde...

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-07-23 10:34

Hvorfor lukke spørgsmålet, så kan vinderen jo ikke se at hun har vundet titlen.

Godkendelse af svar
Fra : Urias

Dato : 31-07-23 10:36

Tak for svaret marken84.

Du har så ret.
Det var Fatter der forlangte, at du skulle ha' max point.

Tak for svaret............. Fra Fatter.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-23 10:38

Du må hilse og sige mange tak......... Til Fatter og forfatter