/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Jeg bli´r tosset
Fra : hatmand
Vist : 400 gange
70 point
Dato : 04-07-03 17:57

Har lavet site i Dreamweaver men har problemer med at uploade den. Er der nogen der kan give mig et praj om hvordan jeg gør..........Kender knappen man skal trykke på for at uploade, men den melder ftp fejl hver gang. Jeg bruger de samme oplysninger som jeg altid har brugt i frontpage, så det skulle vel ikke være problemet.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 04-07-03 18:21

hmm.. Har du indtastet alle oplysningerne i create site?

Prøv og kig det igennem for små fejl!!

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 04-07-03 19:28

Har du en registreret version af Dreamweaver?

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 12-07-03 21:03

Formoder virkelig den er registreret da jeg sidder på min uddannelsesinstitution og arbejder med programmet - hvad da.

Kommentar
Fra : Hackey

Dato : 27-07-03 14:49

Er du sikker på dit websted godtager asp, php, mySQL .. Hvis du da har lavet siden i asp og dit websted ikke understøtter det, så er det nok derfor det ikke virker? :)

- Stefan

Kommentar
Fra : Hackey

Dato : 27-07-03 14:50

Og så finder man ud af at dette forum er 4 år gammelt!?