/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Elforbrug
Fra : jensviggo
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 27-06-23 07:59

Har Norlys som elleverandør. Har indtil nu kunne se mit elforbrug dag for dag/time for time. Norlys har imidlertid lavet om på tingene så jeg ikke længere kan følge med. Har haft kontaktet dem vedrørende dette. De indrømmer at der er indsneget sig en fejl ved deres opdatering af appen og vil hurtigst muligt rette dette. Det er 14 dage siden.
Findes der andre muligheder. Jeg vil gerne følge med i mit elforbruget.
Venlig hilsen jensviggo

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-06-23 08:30

Mon, spørg dog din elleverandør...

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-06-23 10:11

Har du prøvet at kigge på elmåleren ?

Jeg bruger ikke app, men følger med på hjemmesiden, her skriver de at der kan gå op til 5 hverdage før der er fuldt opdateret.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-06-23 10:24

Jeg bruger den der hedder"Elekt",virker udmærket.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-06-23 15:00

Det kan du stadig på deres app, ikke på hjemmesiden, der er kun dage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-23 15:51

Jeg bruger en lille fyr der hedder " ledvance " (jemogfix har den bl.a).
Jeg kan slukke og tænde på bestemte tider ( de dyre tider ) den kan vise hvad der bruges dagligt. Eneste lille ulempe er at det måles på en enkelt stikudtag, så har du flere storforbrugende apparater, må du købe en ledvance til hver.
Jeg styrer med en gratis app som passer til apparatet.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-06-23 03:22

ledvance virker kun med specielle stik, du kan ikke måle med et almindelig stik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-23 11:25

@ abbaba - ja og nej.
Den passer ind i shucostik (tror jeg nok de hedder) når krav om apparater med tilsluttet jordleder.
De fleste almindelige stikpropper kan sættes i.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-02-24 17:22

Har du fået spurgt som anbefalet?

Citat
Mon, spørg dog din el-leverandør...