/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Yahoo alle mails i indbakke slettet
Fra : IT-katten
Vist : 186 gange
100 point
Dato : 13-06-21 16:13

Hej
Jeg har en Yahoo mail-konto (yahoo.com). I går (12/6 2021) aftes opdagede jeg, at alle læste mails - flere tusinde - var slettet og de ulæste var flyttet til Ulæste.
Hvor er de slettede mails havnet og kan jeg få dem igen ?

Med venlig hilsen It-katten

Ps. Jeg har også en yahoo.dk konto og den fejler ikke noget!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-06-21 18:00

Har du checket mail kontoens papirkurv?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-06-21 02:24

mig bekendt sletter de indhold efter en vis tids inaktivitet, det burde du have fået en mail om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-21 10:26

Hvis du tilslutter din mailadresse til et mail håndterings program kan du være heldig at alt bliver hentet.

Annuller spørgsmålet
Fra : IT-katten

Dato : 15-06-21 10:25

Tak for jeres interesse. Jeg har fået løst mit problem. Jeg skrev til Yahoo og fik dem til at gendanne mine mails.